PEGO ES 12-N
Popis
Easysteam ES 12-N je nejvyvinutější, nejkompaktnější a nejflexibilnější řešení pro parní zvlhčování jakéhokoli prostředí. Integrované elektronické ovládání umožňuje konfigurovat a optimalizovat zvlhčovač na základě specifických požadavků zákazníka a díky diagnostickým rutinám zaručuje jeho dlouhou životnost. Odnímatelný přední kryt z nerezové oceli a otevíratelný válec umožňují rychlou a snadnou údržbu. Celá řada modelů a příslušenství splňuje všechny instalační požadavky.
Aplikace
• Parní/vlhkostní generátor pro průmyslové závody, kanceláře, občanské objekty, call centra, hotely, muzea a knihkupectví, technologická nebo zdravotnická zařízení, tabákový průmysl, potravinářský průmysl, kořenící průmysl, dřevařský průmysl, papírny, tiskařský průmysl a parní lázně.
Hlavní charakteristiky
• Elektrodové parní zvlhčovače.
• Verze s jednofázovým napájením s produkcí páry až 6 kg/h.
• Verze s třífázovým napájením s produkcí páry až 48 kg/h.
• Řízení zvlhčovačů typu Master/Slave (až 6 jednotek) pro dosažení produkce páry až 288 kg/h.
• Konstrukce z nerezové oceli, lakované oceli a polypropylenu.
• Snadno vyměnitelné a otevíratelné válce s pozinkovanými ocelovými elektrodami, vápencovým filtrem na dně, senzorem maximální hladiny a konektory.
• Solenoidový ventil pro plnění vodou.
• Odolné a spolehlivé odvodňovací čerpadlo.
• K dispozici jsou válce pro vodu s nízkou vodivostí (minimální limit vodivosti 125 µs/cm).
• Integrované elektronické ovládání.
• Zařízení pro napájení ventilátorové jednotky.
• Ovládání druhé sondy vlhkosti v potrubí pro zabránění kondenzace ve vzduchovodu.
• Sada určená pouze k výměně elektrod.
• Široký sortiment příslušenství.
Elektronické ovládání
• Díky četným parametrům a uživatelsky přívětivému displeji umožňuje regulátor EASYSTEAM přesné nastavení výkonu zvlhčovačů. Díky velkému počtu dostupných proměnných je možné přizpůsobit funkci zvlhčovače požadavkům zákazníka.
• Lze nastavit osm provozních režimů, mezi nimiž jsou ZAP/VYP z externího kontaktu, proporcionální s vestavěným hygrostatem a sondou 4–20 mA nebo 0–10 V, proporcionální s externím signálem 0–10 V. Vestavěný termostat ZAP/VYP. Ovládání BMS přes Modbus.
• Správa sondy v potrubí.
• Určeno pro použití v parních saunách. Vybaveno konektory pro připojení regulace teploty, systému vůně a ventilátoru.
• Nastavitelný s maximální kapacitou.
• Proporcionální regulace výdeje páry od 20 % do 100 %.
• Snížení dávkování páry z digitálního vstupu.
• Programovatelné automatické odvodnění při nepoužívání.
• Správa až 6 zvlhčovačů v baterii s konfigurací master/slave.
• Počítadlo provozních hodin zvlhčovače.
• Správa senzorů maximální hladiny.
• Ovládací konzole s velkým displejem a stavovými ikonami pro čtení a programování pracovních dat na dálku až do vzdálenosti 100 m pomocí jednoduchého telefonního kabelu.
• Diagnostika pro identifikaci problémů nebo potřebu údržby.
• Sériové připojení RS485 s protokolem Modbus.
Technical specification
- Výkon (kW) 9
- Rozměry šířka (mm) 430
- Rozměry výška (mm) 625
- Rozměry hloubka (mm) 240
- váha (kg) 12
- Výkon odpařování (kg / h) 12
- Napájecí napětí, fáze 400V
Instrukce
Shipping information
Prioritou naší společnosti je dodávat zákazníkům zboží nejvyšší kvality v čase, který jim vyhovuje, na místo, které si sami zvolí.
Zboží zasíláme do všech zemí světa, pokud při výběru doručovací adresy nenajdete zemi nebo město, které potřebujete, kontaktujte nás prosím na e-mail [email protected] nebo volejte na kontaktní tel., cena doručení bude vypočítat individuálně.
Doručení je vždy k dispozici.
Informace o doručení:
Příprava objednávky k odeslání trvá 2–3 pracovní dny od přijetí platby na bankovní účet obchodu. Jakmile bude vaše objednávka připravena, bude předána kurýrovi k doručení.
Dodací lhůta:
Doručení obvykle trvá 8–10 pracovních dnů, ale u větších nebo objemných objednávek může dodací lhůta trvat déle.
Upozorňujeme, že objednávky nejsou zpracovávány, odesílány ani doručovány o víkendech nebo státních svátcích.
Maximální doba dodání by neměla přesáhnout 4–6 týdnů.
Dodací lhůta se počítá od okamžiku vyzvednutí a odeslání objednávky z našeho skladu. Jakmile je objednávka odeslána, klient obdrží e-mailové upozornění se všemi informacemi o sledování jeho objednávky. Dodací podmínky se mohou měnit v závislosti na vzdálenosti místa určení.
Doba dodání na webu je přibližná.
Společnost nenese odpovědnost za případné zpoždění dodávky.
Společnost nezodpovídá za přeskupování elektrikářů nebo stavitelů.
NB! Pokud jste svou objednávku neobdrželi ve výše uvedené lhůtě, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Ceny doručení domů
Cena dopravy po celé Evropě se vypočítává podle sazeb stanovených kurýrní službou.
Před doručením zboží Vám kurýr telefonicky sjedná přijatelnou dodací lhůtu (pracovní dny Po-Pá 8:00 - 17:00).
Náklady na doručení nejsou zahrnuty v ceně produktu uvedené v internetovém obchodě.
Cena dopravy bude připočtena k hodnotě nákupního košíku.
Sběr zboží
Při přebírání dodaného zboží prosím zkontrolujte stav zásilky (obalu), ujistěte se, že obal není zdeformovaný nebo poškozený. Pokud máte podezření, že byl balík poškozen nebo zdeformován, nepodepisujte dokumenty balíku a vraťte balík kurýrovi. Pokud je balík v pořádku, podepište fakturu (náložný list) nebo jiný dokument o převzetí zásilky. Podepsaný dokument je dokladem, že Vám bylo doručeno objednané zboží.
Při nákupu produktů delších než 2,4 m si může zákazník zajistit vykládku.
Vrácení zboží
U nás zakoupené zboží se snažíme zabalit. Bohužel někdy může dojít k poškození během přepravy. I když nevíte, jestli je něco poškozeno nebo ne, vždy je dobré si doručený balíček vyfotit na svůj smartphone, budete je potřebovat pro případ, že by došlo k poškození obsahu.
Pokud vidíte známky poškození obalu, proveďte následující kroky:
1. Vyfoťte balík a ujistěte se, že je viditelné poškození.
2. Rozbalte svou objednávku a zkontrolujte, zda nejsou nějaké produkty poškozené, vyfoťte poškozenou položku.
3. Pokud dojde k porušení, informujte nás prosím na e-mailu [email protected]
NB! U všech reklamací poškozeného nebo rozbitého zboží musíte reklamaci uplatnit do jednoho (1) pracovního dne od data doručení. Společnost musí obdržet úplné podrobnosti a popis v písemné podobě s připojenými fotografiemi poškozeného zboží.
Pokud kupující odmítne převzít dodané zboží, které není vadné, musí uhradit náklady na vrácení zboží k nám.
Máte-li jakékoli požadavky nebo připomínky ke službám rozvozu zboží, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky. Vaše přání určitě zvážíme.